lunes, 20 de junio de 2011

Adrià

Sóc l’Adrià, estic a l’Escola d’Adults ja que després de més d’un any buscant feina, a
l’OPE em van proposar entrar al mòdul de noves tecnologies el qual consta de mig any de formació i mig any de pràctiques.

Una de les pràctiques que vaig fer durant el període de formació va ser el fulletó de Setmana Ambiental 2011. Aquest fulletó es va enviar a totes les cases de Manlleu. Em va agradar perquè vaig veure tot el procés passant des de que el client demana un projecte, passant per la presentació de propostes, la realització del fulletó fins a la preparació d’aquest per a la impremta.

Actualment estic en contracte de pràctiques com a informàtic a l’Ajuntament de Manlleu. M’encarrego d’ajudar i d’aprendre dels informàtics, faig tasques que treuen molt temps i als informàtics no els hi va gaire bé fer-les, estic pendent del telèfon per atendre als usuaris que necessiten ajuda, tant dubtes com problemes tècnics. Si jo no sóc capaç d’ajudar, assigno la tasca a algun dels companys i ho solucionem conjuntament.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.