lunes, 20 de junio de 2011

Dani Gòmez

Em dic Dani i feia temps que estava buscant treball .Un dia em van trucar de l’ iOPE em van oferir entrar a la casa d’oficis de noves tecnologies.
Ens van convocar a tots els que volíem entrar per fer un examen, i al cap d’uns dies van penjar una llista a l’ope amb totes les persones que havien agafat.

Ara actualment estic fent pràctiques a Radio Manlleu. Allà bàsicament estic editant vídeos  i també he fet algun banner per la pàgina web elter.net. Els vídeos que edito també es pengen en aquesta pàgina .

 Editar vídeos està força bé: vaig a gravar els actes que passen, després els capturo a l’ordinador, els edito i poso alguna cançó, després l’envio i el pengen a elter.net. 


 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.