lunes, 27 de junio de 2011

Said El Kasmi

Em dic Said Elkasmi i tinc 17 anys. Actualment estic a la Casa d’Oficis del mòdul de noves tecnologies. És un lloc on s’aprenen moltes coses en molt poc temps i és un lloc de treball i alhora d’aprenentatge. Durant els sis mesos he après formació en general, per ex: català, mates, anglès i ciències; he fet un repàs de les coses que no me'n  recordava  i coses que no coneixia.

Estic molt content d’haver participat i haver aprofitat el temps en el mòdul de noves tecnologies de la Casa d’Oficis.

A part de la formació també he après coses d’informàtica, de disseny d’imatges i edicions de vídeo i alhora també he filmat vídeos i els he editat jo tot sol i he fet fotos i les he retocat. Abans em costava bastant  fer les coses perquè hi havia coses que no les havia fet anar mai,  però a poc a poc he anat coneixent coses tals com formació, disseny i informàtica i també he sabut fer anar nous programes d’edició i disseny.
Actualment estic al MIT amb contracte de formació. És un lloc molt adequat per treballar i conèixer coses noves dins i fora del museu. Durant el període que he estat de contracte he fet cartells, he filmat controls de pesca i la nova rampa del Ter. Un cop els he filmat els he editat, apart d'editar també he penjat vídeos el youtube.

Actualment estic fent dos cartells sobre el taller de gimnàs per a gent gran.
Estic molt content d'haver estat fent pràctiques al MIT. Espero acabar el mòdul de noves tecnologies i acabar les pràctiques del museu i a part haver aprofitat el temps durant aquests 7 mesos.



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.