lunes, 20 de junio de 2011

Abdel Balhachmi

Hola em dic Abdel, estic a la casa d’oficis i jo em vaig enterrar que hi havia una casa d’oficis per un amic. Ens vam apuntar els dos però ell no el van agafar i a mi sí. També estava estudiant per les tardes però vaig decidir plegar de l’escola i agafar-me un any sabàtic.

Les practiques les estic fent a l’OPE, fent diferents feines com per exemple: la memòria de l’OPE, etiquetes de plantes, entrar informació a la pàgina, fer un quadre de imatges per la pàgina de l’ajuntament fes un clic, anar a fer fotos als plans d’ocupació i als hortalans.

Una de les practiques que m’ha dut mes temps a acabar, ha sigut la memòria de l’OPE, tot i que no la vaig començar jo, la va començar un company. Ha sigut bastant entretingut perquè he fet de tot, des de plantilles, editar vídeos, buscar musica, muntar en flash les imatges, vídeos i pdfs.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.