lunes, 25 de julio de 2011

Saïd Boujouaran

Hola, em dic Saïd. Estic a la Casa d'Oficis perquè des de l'OPE, Oficina Promoció Economica, em van explicar què era i jo m'hi vaig inscriure.

Les pràctiques les estic fent a l'OPE. En un principi vaig treballar com a responsable de Manlleuconnecta, una xarxa d'internet que ofereix l'Ajuntament de Manlleu a baix cost.
Atenia als clients si necessitaven alguna informació, arreglava antenes del Manlleuconnecta i feia altes i baixes amb un programa que es diu admin i AUPAK. Durant les pràctiques, també he fet dissenys de cartells.

Una de les pràctiques que més m'ha agradat ha sigut quan vam anar al Badanadal a gravar la inauguració de la pista de gel: vam gravar, vam fer fotos...





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.